Monday 4 September 2017

Forex Warrior Ea Review


Ansvarsfriskrivning och riskvarning Vänligen läs. Risk varning Handel med utländsk valuta på marginal medför en hög risk och kan inte vara lämplig för alla investerare Den höga hävstången kan fungera mot dig och för dig Innan du bestämmer dig för att investera i utländsk valuta Du bör noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och risk aptit. Det finns möjlighet att du kan drabbas av förlust av vissa eller alla dina initiala investeringar och därför borde du inte investera pengar som du inte har råd att förlora. Du borde vara medveten om Alla risker som är förknippade med handel med utländsk valuta och söka råd från en oberoende finansiell rådgivare om du är osäker. Friskrivning All information som publiceras på denna webbplats är av vår åsikt och våra besökares uppfattning och kan inte återspegla sanningen. Använd din Ha en god bedömning och söka råd från en kvalificerad konsult innan du tror och accepterar information som publiceras på denna webbplats. Vi reserverar oss också rätten Att ta bort, redigera, flytta eller stänga något inlägg av någon anledning. Annonser Varning Annonsförbindelser visas på hela webbplatsen Vissa sidor på webbplatsen kan innehålla affiliate länkar för produkter Dessa annonser och eller länkar återspeglar inte yttrandet, godkännandet eller samverkan av Den här webbplatsen eller tillhörande parter FPA-recensionerna påverkas aldrig av reklam. Vissa annonser kan innehålla potentiellt vilseledande och eller obalanserade påståenden och information som kan misslyckas med att avslöja risker och andra viktiga överväganden som är inblandade i spekulativ handel. Spammare varnas Om du spamar FPA s Forum eller recensioner, förbehåller vi oss rätten att redigera ditt inlägg på något sätt vi gärna göra dig roliga. Genom att spammar oss godkänner du eventuella ändringar vi gör och tar inga rättsliga eller andra åtgärder mot FPA eller dess medarbetare för allt vi Göra med eller med din spam. Har reklam och affilierade relationer med några av de företag som nämns på denna sida och kan kompenseras om läsare följer länkar och registrerar sig. Vi är engagerade i rättvis hantering av recensioner och inlägg oavsett sådana relationer. Copyright All Rights Reserved. Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA och FPA Shield-logotypen är alla varumärken som tillhör Forex Peace Army. Alla rättigheter är reserverade enligt amerikansk och internationell lag. Forex Peace Army är beroende av bannerannonsering för att hålla det GRATIS för alla. Du kan också hjälpa till - var snäll och överväga att inaktivera AdBlocker medan du surfar Vår sida Tack från vårt näringsidkare. Recension Besök webbplats. Hello lat Handelare. Här är min senaste rapport om den här roboten. My slutsats fungerar det bra när jag kontrollerar det ett par gånger varje dag. Då ger det bra pengar upp till 7 PER DAG. Men jag var på semester i 2 veckor Min dator stängdes av, eftersom min internetleverantör skär mig bort var 24: e timme Så det fanns ingen anledning att få systemkörningen. Alla löpande affärer hade en TP och en SL. Vad kan gå fel. Överraskningen kom när jag startade min MT4 Efter semestern 6 6 av mitt balans blivit borta Jag lärde mig den här lektionen och köpte en iPad för att kontrollera min handel, även när jag inte är hemma kan jag bara rekommendera detta till er alla, speciellt newbies. Men eftersom denna robot bara var Nummer 30 på FPA EA-testlista, väntade jag på att köpa en annan robot som är en av de första 10 som körs under en längre period med bättre resultat. Nu kan du hitta mina EA-rapporter på Sirius Pro Systems som är nr 5 i ögonblicket, När du tar bort alla dessa DEMO-tester. Demo-tester bör förbjudas från den här listan Ett resultat Av ett EA på ett demokonto berättar ingenting om EAs prestanda på ett riktigt konto Och vem vill spendera pengar till ett EA som bara körs på ett demokonto, medan det blåser bort ditt riktiga konto. Det här är allt på detta Robot. Jag hoppas att jag kunde hjälpa dig.2013-04-20 5Star Hej Lazy Traders. Now den första månaden med Forex Warrior EA Robot kommer till ett slut och jag kommer med en sammanfattning. Jag är fortfarande nöjd med den här roboten Men jag gjorde Några förändringar.1 Jag kör den här halvautomatiserad nu, Krigaren öppnar handlarna och när jag är ute och ser en handel med omkring 10 pips eller däröver vinner jag det manuellt. Naturligtvis, när jag inte är i närheten eller medan jag sover roboten Fungerar helt automatiserat.2 Jag gjorde vissa ändringar i inställningarna Jag gillar inte marginale-inställningarna Det betyder att varje gång krigaren förlorar en handel, startar det en ny handel med högre partikelstorlek. Det kan enkelt blåsa av ditt konto, jag börjar med 0 01 mycket och jag såg en handel med 1 4 partier Om en sådan handel eller 2 av dem går fel hejdå, hejdå mina pengar där Malm Jag gjorde följande ändringar i Warriors inställningar var jag såg ordet LOTMULT totalt 3 gånger Jag ändrade värdet till 1 0 och LOTFIX True Detta håller partiet fast i vad jag vill och inte vad roboten betyder.3 Jag kör detta EA nu på 5 fem kartor GBP USD, USD USD, USD JPY, AUS USD och AUS NZD Jag tror att det här valet av valutapar gör roboten till jobbet 24 timmar per dag. Jag vet att det lå oerhört, men med endast 2 par har jag redan Gjort 6 PER DAG Nu med 5 par kommer jag lite över 10 PER DAG Jag trodde att jag får mer med 5 par Men nu kan jag se att denna EA är konstruerad för GBD USD och jag kör fortfarande den här roboten på mycket låg risk Inställningar 0 01 mycket, ingen marginal-gale alls. Jag meddelar dig när jag gör några ändringar eller jag kommer tillbaka om 4 veckor igen. Mycket glada affärer.2013-04-03 5Star Hej Lazy Traders. I lovade att hålla dig uppdaterad Forex Warrior går fortfarande bra. Det här är de viktigaste nyheterna. Nu fungerar den här roboten i 2 veckor på mitt riktiga konto. Det var alltid väldigt fortfarande i Natten Men jag köpte inte en robot som bara fungerar på dagsljus timmar Därför började jag också AUD JPY efter den första veckan Resultatet är att vinsten fick upp till 7 på varje arbetsdag GREAT. But igår gjorde roboten samma stora förluster. Resultatet är nu att det bara gör en genomsnittlig 4,56 per arbetsdag. Det betyder att det kan vara upp till 1000 per år. Inte dåligt. Med andra ord gjorde Warrior i två veckor 45 av startbalansen. Jag väntar en vecka innan jag Starta EUR USD-diagrammet med den här roboten. I allmänhet kan jag säga att jag kan rekommendera den här roboten Men du kan också vänta till min nästa update. Happy Trades till alla er.2013-03-22 Ingen betyg Hej igen, lata handlare. Läs också min rapport nedan. För att informera dig om Forex Warrior Jag skulle vilja säga att jag kör den här roboten bara på ett riktigt riktigt konto. Min precalculations för denna robot var 6 trades per dag 1203 trader 41,3 veckor 5 Arbetsdagar per vecka 5 8 handlar per arbetsdag Forex Warrior berättar på deras hemsida 2-5 branscher per Dag Men den här roboten kördes under de första 24 timmarna 15 framgångsrika affärer och bara en misslyckad Detta är mycket mer än jag väntade. Jag håller dig uppdaterad. Lyckliga affärer till er alla.2013-03-21 Ingen betyg Hej lata handlare Jag har bra Nyheter för dig. Först och främst vill jag tacka dig och Forex Peace Army för att undvika att förlora pengar med dina recensioner och hjälpa mig att hitta denna Forex Warrior EA Robot jag tillbringade eller bättre förlorade mycket pengar när jag letade efter den heliga graalen Av Forex trading Det här är anledningen till att jag tar dig tid att berätta om mina erfarenheter med denna robot. Jag köpte den här roboten igår Efter några minuter fick jag ett mail från dem för att vidarebefordra inköps kvittot och mitt kontonummer inte namnet på Min mäklare Några minuter senare fick jag meddelandet att mitt kontonummer är godkänt. Här måste du veta att den enda licensen till Warrior endast gäller för ett konto. Du kan ändra kontot när du vill, men du måste informera Forexen Warrior Team via mail på Ir webbplats du får informationen att du får en 40 rabatt för en annan licens. Om en timme senare fick jag ett mail med en nedladdningslänk Här laddade jag ner en rar-fil Jag måste erkänna att installationen av denna robot inte var så enkel som de berättar På deras hemsida Varför erbjuder de inte en egenutdragande fil Men efter att jag släppte den här filen hittade jag en installationsfil och installerade Warrior Efter att ha startat mina mäklare MT4 hittade jag Forex Warrior och lade den på mitt GBP USD-diagram med dra och släpp . Jag gjorde inga ändringar i inställningarna och klickade på OK Efter några sekunder började Warrior actions. Det satte en köp och en sälja handel samtidigt och och placerade en köp - och säljbegränsningsorder. Som jag sa förut för, Jag förlorade mycket pengar med att försöka EAs och robotar Några handlade inte alls. Andra tömde mitt konto. Ingen av dem började handla som den här Warrior Alltid ca 2-3 timmar senare stängde den första framgångsrika handeln. Här gjorde jag min första förändring till Robots inställningar Jag bytte Lot från 0 01 till 0 02 Nu, ungefär 24 timmar senare, gjorde denna robot redan 6 av mitt balans. Vilken framgång. Den här roboten förlorar affärer, även ingen. Även de bästa handlarna kommer inte att vinna 100 av sina affärer. Denna robot ger mer vinst än Förlust För mig är det här hemligheten för framgång jag handlade med eToro ett tag och kopierade experthandlare med god framgång Men dessa experter är människor För en eller annan anledning föränderar de sitt handelsbeteende och slår de förlorade alla sina pengar och mina, Också jag antar att en robot inte gör det här. När jag letade efter en lämplig EA letade jag efter följande detaljer.1 Ger säljaren ett test på ett riktigt konto Du kan glömma alla EAs med ett demotest Real och Demo Konton är helt olika. Se bara på BMMAX Power EA som är nr 1 på FPA s EA-test. De hävdar att de visar sina mycket bra resultat med ett live-test. Men när man klickar på deras diagram på deras hemsida kan man se det lilla ordet demo 800 Dollar för denna falska Detta är en bluff 2 Hur Länge är det här riktiga testet, desto bättre är det 3 Hur många affärer har exekverats under den här perioden De fler affärer, desto mer kan ses över och bevisa ett stabilt handelsbeteende 4 Hur många handlar jag kan förvänta mig per dag Jag antar ju desto bättre desto bättre 5 Hur många affärer är framgångsrika Ju ju ju närmare 100, desto bättre 6 Vad är den genomsnittliga vinsten och lösan och den största vinnaren och lösare handel Här borde det givetvis vara vinnaren högre än den lösare Fx, en robot är Värdelös när det gör 10 framgångsrika affärer med 1 dollar vinst för varje och en misslyckad handel där den förlorar 348 dollar 7 Vad är den förväntade vinsten för nästa 12 månader Ju högre desto bättre Här beräknade jag vinstvärdena för testets varaktighet och beräknade det Upp till ett år för att jämföra resultaten Här fick jag reda på att vinstfaktorn inte säger någonting om en robot 8 Hur många recensioner bra eller dåliga kan jag hitta 9 Och slutligen säkrar säljaren en Money Back Guarantee MBG Helst via Clickban K. You kan se att dessa är mycket information Därför startade jag en Excel-fil för att kanalisera alla dessa data Efter att jag avslutat min granskning borde jag ha köpt Forex Growth Bot Den högsta vinsten pa väldigt långa riktiga test - och medelpris med MBG Via Clickbank Men dina recensioner och kommentarer hjälpte mig att hålla mina pengar Nästa intressanta EA är JPY EA näst högsta vinsten i ett år, cirka 30 branscher per dag, MEN inte ens 2 veckor på ett riktigt konto, pris på 400 dollar med Ingen MBG och dina negativa kommentarer hjälpte mig att hålla sig borta från den här roboten Men jag kommer att spåra denna robot under en längre period. Denna Forex Warrior-robot är inte billigast på marknaden Men de erbjuder en tre månaders licens för 60 dollar moms och efter betalning Det fyra gånger ett år får du en obegränsad licens Mycket rättvis Eller du betalar 239, - Dollar moms på en gång De erbjuder på båda sätten en 30 dagars pengarna tillbaka-garanti Så du kan försöka det för en anständig risk Jag tror när någon Erbjuder en sådan betalningsförordning, de k Nu, att de erbjuder en bra produkt Denna EA hade den tredje högsta vinsten pa den tredje längsta riktiga testperioden och den tredje största mängden exekverade affärer och femte högsta trades per dagresultat. Hoppas fortsätter denna robot som den gjorde de första 24 timmarna Mitt nästa steg är att testa det på EUR USD-diagrammet. Jag lovar att hålla dig uppdaterad. Happy Trades till alla er .- Forex Warrior är en Grid Trader, som stannar på marknaden 100 i tid och handlar samtidigt i Köp och Sälj vägbeskrivning Använda en noga utvald martingalebaserad strategi. - Handlar läggs till i korgen genom att vänta Köpbegränsning Säljbegränsningsorder Användning av pågående beställningar garanterar kurvets perfekta struktur och undviker glidande handelsorder under snabba prisrörelser. - Forex Warrior analyserar Marknadsvillkor och justerar handelspartier och takeprofitnivåer enligt huvudtrendens riktning. Handel med trendfunktionen gör det möjligt för Forex Warrior att maximera vinsterna och minimera drawdownen .- Alla Handelsorder som öppnats av Forex Warrior tilldelas individuella stopplöshetsnivåer. - Forex Warrior har ett brett sortiment av säkerhetsfunktioner som bygger på inbyggda funktioner, vilket gör att du kan justera handelsrisker enligt dina personliga preferenser och skydda ditt kontosaldo i händelse av marknadsbrist.

No comments:

Post a Comment